Edyedy zuleyhakoc yarin kontrolum var 12 haftalik daha ama bir oglum var rabbim saglikli evlatlar versin insallah hepimize ama gonlumden kiz geciyorr
Kalphanem 10+2 yiz doktorum 26 Ocak’ta gel bakalım dedi sanırım 13 haftalık olacağız belli olacak içim kız istiyor eşim erkek 🥰🤗 bakalım ilk bebeğimiz Rabbim sağlıklı nasip etsin önemi yok cinsiyetin 🎀
byznr34 zuleyhakoc Bize de 12 haftalıkken tahmini cinsiyet erkek ama asıl 4. Ayda belli olur dedi. Ama erkeği kıza nazaran daha net görüp söylüyorlarmış öyle diyorlar☺️
Sedcann Merhaba arkdaşlar bende 11+1 deyim 12+5 de inşaAllah belli olur çok merak ediyorum hayırsıyla sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🙏Bu arada ikili test yapyıran vsr mı
damlaarda Selam kızlarrr bende şuan 9 haftalıgım 😊 2. Bebişim temmuz sonu gibi dogar muhtemelen isterdeniz whatsup grubu kuralım daha rahat olur 😊
Derinnge34 Benim 13+4 hala belli olmadı doktor tahminde de bulunmuyo bugün kontrolden geliyorum yine yok. 16 haftamda gidicem inş belli olur
damlaarda kızlarrr mail adresimi yazdım temmuz agustos anneleri grubu kurucam whatsup üzerinden ilk bebeğimde şubat mart anneleri grubum vardı kızım 2 yaşında ve hala görüşüyoruz gruba katılmak isteyenler mail adresime yazsın ben telefon numaramı vereyim..
Esracekic zuleyhakoc 13+2 yiz ama 16.hafta da söyleyecek doktorumuz. Dışarıdan bakan herkes erkek diyor bilinçaltıma erkek bebek işlendi resmen 😊😊😊