26+3 teyim. Bebeğim hep alt kısımda göbek deliğimin altında. Hiç yukarı çıkmadı desem yeri. Geçen doktor bakayım dedi yukarı da tuttu makineyi göremeyince aşağı indirdi. Aşağıda vs de demedi ama çarşamba gidince konuşmam gerekiyor sanırım. Tedirgin de oldum ilk kızım da böyle olmadı. Sizde de böyle oldu mu? Ya da böyle olup erken ya da zamanında doğum yapan var mı? Arkadaşım benim doğum zamanı aşağı indi demişti. İçimi korku kapladı. 😟