Mompapatya merhaba sizinle aynı durumu yaşıyorum. Bende çok korkuyorum erken doğumdan ama çok şükür sağlıklıcana 33+4e kadar geldik. 35. Haftada tekrar idrar vericem umarım yine yoktur enfeksiyon
32de ürolojiye gittim sağ böbrekte 2cm sol böbrekte 1.8 cm büyüme var dedi bundan olur dedi ama hamilelikte böbrek büyümesi normal yinede biz düzenli kontrol edelim dedi bakalım 36da da ona gideceğim inşallah