Sevgili anneler gebeliğimin başından beri enfeksiyon problemi yaşıyorum ve doktorum bunun erken doğuma sebep olabileceğini söyledi haliyle bunun endişesi içindeyim. Buda yetmezmiş gibi 1 haftadır mantar problemi ile karşı karşıyayım aşırı derece kaşıntı ve süt kesiği gibi akıntı oluyor . Şuan 24. Haftadayiz benim gibi olup bebeğini sağlıklı ve zamanında kucağına alan var mı sürekli korku içindeyim birsürü ilaç ve fitil de kullandım hâla enfeksiyon devam ediyor 🥲 birde enfeksiyon ve mantara en etkili yöntem nedir gebeyken yardımcı olursanız çok mutlu olurum teşekkürler 🌸