ZA06 canım tam bilmiyorum ama bende hem homozigot hemde heterozigot cıktı ve sadece oksapar değil coraspirinde kullanıyorum bana genetikteki doktorum direk kan sulandırıcı kullanmalısın dedi iki ayrı kadın doğum doktorumda kullanmalısın dedi ve direk başladık ve gerçekten kullanmalıyım ki 3 düşüğümden sonra suan çok şükür iyi giden gebeliğim var .. eğer gerekli görülmediyse demek ki sonucunuz iyi