091022ma Merhaba kızlar ben gebeliği ilk öğrendiğimde doktorum özel klinikte olduğu için beni nöroloji doktoruna yönlendirdi rapor çıkarması için ordan çıkardım ama doktor tanıya gebelik yazmadığı için eczane vermiyor raporlu bidaha nasıl düzelttirebilirim ben bu raporu iğnem bitmek üzere
Kubradagdevren 091022ma kadın doğumdan verilmiyor mu bu iğne ben sanki öyle biliyorum sabah bir devlete git istersen durumu anlat
Gzekrer 091022ma ben rapor çıkaramadım devlet vermedi bir kez özelde kadın doğuma yazdırmıştım sonra hep sağlık ocağından. 10 güne bir gidip yazdırdım tam perişanlık …bende tam pıhtılaşma çıkmadı raporumda ama sende çıktıysa perinetolojiye git riskli gebelik kapıdan bir doktora sor raporumu yazar mısınız diye
E_Duha 091022ma sistem değişmiş canım kadın doğum bi kutu yazıyor eskisi gibi raporlu veremiyormuş ben direk dahiliye geçip raporlattım orda detaylı şekilde yazıyor ve belirtiyor hiç bi sorun olmadan ben söyledim direk yazdılar hatta yarın tekrar yazdırcağım bitmek üzere ilaçlarım.. 10 kutu şeklinde verdiler bana oksapar ve corasprin
akdg95 E_Duha merhaba ilacı alırken ödeme yaptın mı peki hiç ben ödeme yapıyorum her iğneyi aldığım da
ZA06 E_Duha merhaba sizin pijtilasmaniz nasıl benim mthr 677 heterozigot paı 4g5g ama hiçbir doktora yazdiramadim oksapar korkuyorum açıkçası çokta önemli değil bu sonucun diyorlar
E_Duha akdg95 evet ödeme yapıyorım ama sadece ilaç muayene ücreti ödemiyorum 10 kutu iğne 6 corasprin 12 tl mi ne ama ben suan işsizlk maaşı alıyorım sigortamda devletten
Sedacannn 091022ma devlette kadın doğum doktoru rapor çıkarıyor tanılar var ona göre 3 ay yada doğuma kadar tam çıkarılıyor rapor süreniz bitsede yeniletebiliyorsunuz
akdg95 E_Duha anladım canım değişik bir sistem ya bende kutu başına 150 tl veriyorum anlamadım bu işten bişey
Aylamom 091022ma doğum doktoru raporlu yaziyor bende kullaniyorum daha bayram oncesi 3 kutu birden yazdi raporlu olmasi icin sadece gebelik yazmasi yetmiyo yanina bisey daha ekliyorlar yani venoz komplikasyon yazmasi gerekiyor
sedaaa- 091022ma eğer genetik kan testin varsa kadın doğum doktoru çıkarıyor raporu. Bir ay olmadı bende yeni çıkarttım 🙏
ZA06 cLearQueen merhaba siz nasıl yazdrdnz bana yazmadialr 3 4 doktora sordum çokta önemli degil sonucun dediler pihtilasmaya yatkınlık varmış bende 2 gende heterozigot çıktı
Gamzeeblbnn Bende iğne kullanıyorum 1 yıllık rapor çıkarttı doktorum özelde doktoruma yazırıdıp 6-10 kutu şeklinde alıyorum 600 TL küsür bi ödeme yapıyorum, normal fiyatı daha pahalı raporsuz öyle biliyorum
E_Duha cLearQueen bana o şekilde yaptırıldı demek ki farklı sekillerde yapıyorlar ben kendi aldığım ve söyleneni yazdım.
cLearQueen E_Duha anladim. Siz kadın dogumcu artık veremiyormus diyince düzeltmek istedim. Yanlıs bilgi olmasın diye.
E_Duha cLearQueen peki siz ödeme yapıyormusumız diğer arkdasların ücreti çok geldi bana biri 150 kutu başı demiş diğer arkadaş 10 kutuya 600 demiş