Kayrabsra benimde 8. Haftalarda öyleydi acayip bi yanma midede ağrı hazımsızlık falan doktor gaviscon vermişti bi işe yaramadı sonra rennie verdi o biraz yanmayı azalttı şuan 10. Haftadayız yanma yok ama bulantılar devam ediyo bende gün sayıyorum biran önce geçsin diye. Bulantı olmayıncada korkuyorum bişe oldu diye rabbim sağlık versin öyle böyle geçiyor