Mzzz bak canım kese oluştuktan sonra gebeliğinin başlangıcı oluyor yani beta hcg 5 olması demek kese oluşuyor demek kese oluşmadan hamilelik başlamış olmuyor çünkü kimyasal gebelik olma ihtimali de var dış gebelik olma ihtimali de var kanımda beta hcg var diyorsun ya 0-10 ml arası olması gerekeyor ki 10 ml yani 1.0 L o bile çok çok istisna çoğunlukla 0.10 0,20 falan oluyor daha fazlaysa başka bi hastalığın olma ihtimalinden şüpheleniyorlar gebe ihtimalin varsa eğer testi daha sonra tekrarlıyorlar 5 in üzerine çıkmazsa kimyasal gebelik kese görünmezse dış gebelik şimdi bunları sana tek tek ayrıntılı araştıramayacağım otur elindeki telefonla bana laf yetiştirmek yerine tek tek araştır