tezel-3 Mrt9021 çok teşekür ederim güzel cevabınız için bu arada hayırlı olsun hamileliğiniz inşallah bende olumlu sonuçlarla dönerim 🌸
feridelevent_08 prens_prenses_annesi bende adetime 7 gün kala 4 tane test yapmıştım hepsi silik çıktı bugün yaptım negatif neden öyle olmuş olabilir 🥺
prens_prenses_annesi Dileeekk ilk kan verdimde 152 cikti 5+2 de keseyi gordum suan 6+2 kalp atisi icin 7 haftalik olunca gidicem
Dileeekk prens_prenses_annesi rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 peki keseyi görmeye gittiğiniz de betanız kaçtı acaba
prens_prenses_annesi Dileeekk 3000 i gecmis olmasi lazimdi cnku 1644 du gorunmemisti 2 gun snra gittim kan vermedim direk alttan bakti
E_Duha tezel-3 kanda negatif çıktıysanız idrarda pozitf olmaz diye biliyorum çünkü gebelik hormanu ilk kanda yükselir.. inşallah vardır bunalmayın iyi düşünün
CokCahilsinKeskeOlsen tezel-3 5.57 ile öğrendim çoğu kişi yok dedi bilerek doktora gitmedim ve kan takibi yaptım değerim arttı bende kanın yükselme durumuna göre doktora gittim doktorum bile şok oldu bu değerle nasıl öğrendin diye mutlaka kan takibi yapın yükselme varsa daha net anlaşılır gebelik durumu
Gozdee01 tezel-3 benim 4.49 çıkmıştı kanda şüpheli dendi 2 gün sonra tekrar. İstendi 2 katına çıkmıştı canım kan 2 gün sonra tekrar ver
Merikobaby tezel-3 Ben adetime 3 gün kala belirtilerden şüphelenip gitmiştim betahcg 90 çıkmıştı, yani bu süreç herkeste farklı işliyor, her hamilelik kendine özel ,allah gönlüne göre versin inşallah 🤗
Mzzz Betulsevbuk herkesin kanında bthcg olur canım 5 altı negatif herkeste olan nerden cikardin bunu arkadaş adet olmuş zaten senin dememe göre herkes hamile
Betulsevbuk Mzzz hamilelikten önce beta hcg testi yaptırdın mı bilmiyorum ama kanda beta hcg hormonu olmuyor hamile değilsen istersen araştır