_Daydreamer_89
Sabahları genellikle aşağıdaki gibi yapıyorum
Mutlaka haşlanmış 1 yumurta ya da 2 yumurtalı omlet
Yarım avokado (üstüne limon zeytinyağı tuz)
Bol kaşarlı tost ya da simit
Ara öğün
Donmuş kırmızı meyve ve kefir bıztlatıp kendimce meyveli kefir yapmaya çalışıyorum 🙈 asla aynı tat olmuyor ama muz koyunca biraz daha güzel oluyor tadı
Fındık, ceviz
Kuru üzüm, kuru kayısı
Canım çok isterse abartmamak kaydıyla bir ya da iki küçük kare çikolata
Akşamları genelde dengeli bir tabak yapmaya çalışıyorum. Mutlaka protein içerikli bir yemek( et, balık, kıyma, tavuk), çok fazla olmayacak şekilde karbonhidrat içerikli bir yemek(makarna, pilav, bulgur pilavı, yeşil mercimek) ve mutlaka yanına bol zeytinyağlı limonlu yeşillik salatası.
Yatmadan önce de ev yapımı yoğurt veya meyve yiyorum ama gebelik şekeri varsa meyveye dikkat etmek gerekir.
Tüm yemeklerimde tuzu normalden daha az koymaya çalışıyorum, zeytinyağı kullanıyorum. Kendimi her şeyden assssla mahrum bırakmadım, canım istedi pizza da yaptım yedim hamburger de yedim az az soslar da yedim. Sadece benim önemsediğim kısım evde yapmak ve yemek kısmını abartmamak 🌸
160 boy 58 kilo ile hamile kaldım. Şu anda da 62-63 arası gidip geliyorum. Bu şekilde beslenerek 4 kilo aldım diyebiliriz. 23.haftadayım.