Gamzeeek14 bence 1 hafta sonra başka bi doktora daha görünün ..Benimde 6-7 haftalarında doktor daha çok yeni demişti ve kalp atışını duymamıştık ,birdahaki gelmende duyulur demişti ,kese oluşmuş 8.haftada gel dedi …Çok şükür sonrasında duyduk …Hiç panik olmayın yeni döllenmiş küçük olduğu için zamana ihtiyacı var ,başka bi doktora daha görünün