Ben de 7+3 te geçen hafta gittiğimde bebek yok dediler. Yolk oluşmuştu ama kürtaj olman gerek dedi doktor. Beta değerime baktılar 2 kat artmamıştı. Yolk kesesi de büyük dedi doktor bu iyi bişey değilmiş. Geçen hafta kıyamadım kürtaj olmaya yarın olacağım artık. :( yarın 8+3 oluyorum. İnşallah yarın iyi bişeyler olur da sana da umut veririm