Nuribasak Selvozge kısa zaman önce vurundugun için doktor ilkini yapmıyor ikincisini yapıyor sadece öyle söylenmişti sağlık ocağında bana.
Zeynpatak Selvozge 2 yil once ise girerken olmustum . Hemsire onu gecerli saydi . Tek doz vurulsan yeter ozaman dedi 20.haftadayim daha cagrmadilar aricak diye bekliyorm