Selvozge iğneden asla korkmam hissetmedim. Yaptırdığım gün süperdi hiç etkilenmedim ama ertesi sabah itibariyle açık konuşmak gerekirse 2 gün sarstı, halsizlik hafif ateş vb. Ama hemşire bünyeden bünyeye değişebileceğini söyledi. Bu doğru. Bir de ben buz&soğuk uygulama yapmadım. Acı hissetmesen dahi soğuk uygulama yapmanı tavsiye ederim.🤷♀️