aasl gerçekten mi? Peki ne zamana kadar daha kuvezde kalacak belli mi? 1saatti tansiyonum 170-116 165-110larda. Düşmüyor ilaçlara rağmen. Magnezyum en son biraz düşürdü. Böyle olunca hareketleride yok oluyor bebeğin. O yüzden bende artık doğsun istiyorum ben daha çok zarar veriyorum ona. Sana ciğer geliştirici yapılmadı mı? Şu an bizimki 1720gram dedi bugün. Ama yaşama ihtimali yüksek dedi doğarsa. Korkmana gerek yok belki kuveze bile girmeye bilir dedi. Bende beklemeyelim diyorum artık şimdi tansiyonda iyice yükseliyor deminden beri yarın erkenden soylicem doktora artık. Çocuk karnimda nöbet gecirir diye korkuyorum