aasl bende tam 35 oldum. Bebeğim gelişmiyor tansiyondan dolayı,28den beri ilaçlarla iğnelerle tutuyoruz ama hep korku içinde. Dlktorum dedi 34de ciğerler tam gelişiyor ignede yapıldı 2 doz. Bugünde gittim haftada 3 defa çağırıyor artık bu arada. Bugünde dedi gelişmiyor artık alalım bu hafta sonra kalbi durur beyni durur bişey olur anne karnı daha riskli bebek için şu an