Hsnsarem-94 Mutluannebebek canım ben son bir haftadır belirtilerin vardı hatta benim reglim 8 gün gecikti regl günümden bir gün önceden test yaptım negatif çıktı bekledim bugünde gecikmenin 8. Günüydü yaptım çıktı çok şükür
Hsnsarem-94 Mutluannebebek adet öncesi hiç belirtim yoktu benim hata test yaptım bir gün öncesi negatifti bekledim tam tamına adet günümden bir iki gün sonra belirtilerin oldu ve tam 8. Günü pozitif gordum