Ben 20 haftaligim. Normalde ozel takipliyim ama ayrintili ultrason ozelde pahali diye devlete kadin doguma gittim dün. Perinatolojiye randevu alabilmem icin yeşil alan acti. Eve geldim hemen bu güne bile randevu vardi. Bizim doktorumuz 22. Haftada yapilsin dedigi icin 29 nisana randevu aldim mhrs den. Izmirde yaşıyorum. Sehir hastanesinden kadin doguma gidip yeşil alan actirmistim. Buca seyfi demirsoy kadin doguma randevu aldım perinatoloji icin. Yani herhangi bir kadin dogum yeşil alan acsa yetiyor istediginiz hastaneden perinatoloji randevusu alabiliyosunuz sonra. Bir de söyle bir sey oldu. Saat 1 gibi baktim mhrs ye. 3 doktor vardi, 3 ü de detayli ultrason yapmıyor yaziyordu. Saat 5 te tekrar baktim o 3 doktor gitmis yerine baska 2 doktor gelmisti detayli yapan. Hemen aldim randevu. Yani 1 kere baktiysaniz eger baska zaman dilimlerinde tekrar bakin degisiyor randevular