Kaderimmmm16899 Kızlar Perinatoloji icin doktor bana kağıt verdi ara randevu al 182 diye aradım sistem de Şuan görünmüyor dedi kızlar bu Perinatoloji riski gebeler icin mi🤗
1_zehra Kaderimmmm16899 Kaçıncı haftadasınız ? Ayrıntılı ultrason henüz yapılmadıysa o yuzden yönlendirmiştir
Civciv53 Kaderimmmm16899 mevcut randevu yoktur. Sabah tam 10 da sisteme girip aratırsanız bulursunuz sistem 10 da yenileniyor. Çok zor bulunuyor
Deletedmom_99 Kaderimmmm16899 ara sen. Aylar sonraya veriyorlar. Sende yada anne de bir şey varsa perinatolojiye gidersin
Kaderimmmm16899 1_zehra suan 17 haftalığım suan canım doktor saten 3 hafta sonraya verir randevuyu dedi ara 🤗
Deletedmom_99 Kaderimmmm16899 şehir hastanesine git. Perinatolojiye direk giriyorsun sıra alıp. Onlar halleder
Babyy_1 Kaderimmmm16899 Eğer MHRS den ya da 182 den alamiyorsaniz birde kendi hastanenizi arayıp sorun o şekilde de alabilirsiniz belki
Civciv53 Kaderimmmm16899 aa yeşil alan açmamışlar sana canım bir daha kadın doğum polikliniğinden randevu alıp açtırman gerekiyor
qusel Kaderimmmm16899 bugün aicldiysa yeşil alan kaydı, ancak yarın gözükür. Eskiden hemen yansıyordu ama artık yansımıyor
Furkan-Rukiye35 Kaderimmmm16899 Perinatoloji normalde riskli gebelik olarak geçer ancak bazı hastahanelerde ikili tarama testleri ve ayrıntılı ultrason da perinatolog yapıyor. Bende bi ikili taramada perinatologfan alcaksınız deyince korkmuştum ama endişelenme ben İzmir şehir hastanesine gidiyorum orda bu şekilde işliyor ;)
Furkan-Rukiye35 Kaderimmmm16899 Bu arada perinatologa direk gidemiyorsun kadın doğum doktoru yeşil alan açması gerekiyor yani yönlendirme yapması gerekiyor bilgin olsun ;)
Babyy_1 Kaderimmmm16899 Bazı hastaneler de perinatoloji bölümü bakıyor baki hastanelerde de radyoloji bölümü bakıyor. Perinatoloji bölümü normalde riskli gebeliktir ama ayrıntılı ultrason içinde gidiliyor benim bugundu mesela ve gittim. 20 24 hafta arası bazen de 22 28 hafta arası olabiliyor hastane ve doktor farklılığından dolayi
Kaderimmmm16899 Civciv53 3 tarama testi yaptırdım ne zaman sonuc çıkar bilgin var mı canım o zaman doktora yeşil alana sorim suan 17 hastalığım bide ondan olabilir mi gec sisteme düşebilir mi
Kaderimmmm16899 qusel ben de öyle düşündüm acaba gec mi işliyor sistem diye 3 lü tarama testi yaptırdım onun sonucları ne zaman cıkar bilmiyorum çıkarsa söylerim doktora
Gizem9688 qusel 1 saat icinde yansıdı. Dün actirdim ve hemen girip perinatologa randevu alabildim dün.
Babyy_1 Kaderimmmm16899 Benim doktorum 2 normal çıktığı için 3 ve 4 u yaptırman gerek yok dedi O yüzden O konuda bir bilgim yok ne desem yanlış olur