_handan91_ zmra12 Milleti dinlemeyin benimde gecti. 20 haftadan sonra minik minik kendini belli etmeye basladi, sonrasinda birden büyüdü 😊 bunlara takilmayin bebeginiz saglikli olsun yeter
Haticeburak06 zmra12 çoookk normal benim karnım insanların anlayacağı şekilde 28de fln çıktı Eğer küçük derlerse lütfen cevaplarını ver canlarını sıkmalarına izin verme
fasulye-annesi zmra12 normal canım benim ikizler olmasına rağmen 25-26 da belirgin olmaya başlamıştı, iç karnın geniştir daha iyi bence kıyafetler sonradan olmamaya başlıyor ediyor onu da kafaya takıyoruz. Bebeğin iyise sende iyisin👍🏻👍🏻👍🏻
Ad234sbk zmra12 33. Haftadayım canım hala belli değil tam gelişimi gayet iyi herşey yolunda takma asla 5 sene sonra ilk bebeğim kimin ne dediği umrumda değil herkesin yapısı farklı takmaya değmez inanki
zmra12 0aysee0 benimki de kız 12 haftalık iken gittim kesinlikle kız dedi bende yarın tekrar gideceğim 16+3 olduk hayırlısı bakalım 😍
0aysee0 zmra12 dua ediyorum inşallah kız olur diye😅 sağlıklı olsun öncelik o tabi ama kız olmasını geçiriyordum içimden🙏🏻
zmra12 Bebekayik aynen zaten her aşamada bişey söylüyorlar her kafadan bit ses her dönem bir sıkıntı 😁
zmra12 Liyam haklısınız aslında güzel birşey o kadar çok kilo alıp veremeyen var ki bende artık kıskançlıklarından yaptıklarını düşünüyorum
busssbusss Çok normal insanları çok dinlemeyin. Onlar her zaman en gıcık şeyi söylerler 😄 26 haftalığım daha yeni çıktı karnım, bir anda büyüdü, şimdiye kadar belli bile olmuyordu
Minen zmra12 önemli olan bebeğin ultrosonda suyunun kilosunun normal olması , ben şuan 8.ayımdayım 7 aydan sonra çıktı karnım ama bebek normal di çok şükür bana da diyordu herkes neden karnın yok iç karnın var dmekki gibi şeyler
mineoksuz11 zmra12 31 haftalık hamileyim tunik giyiyorum belli olmuyor bile öyle bolda değil ama dün sağlık ocağına gittim 2 ebe vardı odada işte haftamı sordular söyledim biri karnıma baktı bana baktı şok oldu 😂 ilk hamileliğimde de son ayımda biraz belirgin olmuştu şükür her şeyi normal. Annemde bana geçen gün uzun zaman sonra gördü karnın hiç yok bebek eksik mi yoksa söylemiyor musun falan dedi ağzı olan konuşuyor işte
mineoksuz11 zmra12 inanırım valla 🥲 bazı insanlar hele öyle şüpheye sokuyor ki insanı.. ama çok normal 😁 hem bence avantaj hareketi çok kısıtlanmıyor insanın
Sdarven zmra12 benim ilk hamileligim de öyleydi 8 aylık hamileyken 4 5 aylık sanıyorlardı. Göbeğimde minicik çatlak oluşmadı. Şimdi 2. Ye hamileyim 12 haftalik ve hala normal dümdüz çok az alt göbek gibi bisey var 😄 bence sevinmelisin iç karnımız geniş demek ki iyi ki de öyle 🌸☺️