zmra12 Kızlar merhaba 16 haftalık hamileyim en son 20 martta hastaneye gittim 18 nisanda randevum var tekrar ama göbeğim küçük yani çok az çıktı çevremdeki herkes nasıl hamilesin göbeğin hiç yok nerde bebek gibi şeyler söylüyor sizce normal mi bu durum?
cakebabe zmra12 normal tabi ben 23 haftalığım daha şimdilerde beliriyor o haftalar da iç karnın genişsse velli etmez zaten
eceyc314 zmra12 32 haftalığım hemde ikinci hamileliğim ama karnım yokmuş dışardan herkes öyle diyor. Bana göre fazla bilede😅. Doktorumda diyor iç karnın geniş demekki. Sizinde iç karnınız geniş olabilir, yapısal olabilir. Bebek sağlıklıysa gerisi pek önemli değil😊
tamamdanolmuss zmra12 iç karna göre değişiyormuş o durum sanırım. Ben 14+3 üm 11-12. haftadan beri belli oluyor iç karnım dar. Çatlak bile olmuş 🙁
Gg5348 zmra12 benimde hiç karnım çıkmadı hatta pantolonlarım bile hala oluyor biri bir şey derse ne güzel işte fiziğim bozulmuyor diyorum takma kafana sen de boşver çok çıksa da şişmişsin derler bu insanlara yaranılmaz
zmra12 cakebabe 0aysee0 benimde öyle pantolonlarımn düğmesi kapanmıyor dışardan görünmüyor ama dün komşumuz kızım seninle aynı haftada ama onunki çok belirgin istersen doktora git dedi korktum
0aysee0 Biz de cuma günü 16 hafta oluyoruz bana da aynı şeyleri söylüyorlar. Çok takmıyorum açıkçası herkesin bedeni farklıdır. Çoğu pantolonum artık dar geliyor ama dışardan belli olmuyor. Sağlıkla alın kucağınıza başkalarının yorumlarına he diyip geçmek lazım herkes çok bilmiş:)
0aysee0 zmra12 benim bir arkadaşımınla aramızda 2 hafta falan var ama onun karnı çıkmış belli yani. Dediğim gibi kişinin vücudu ile ilgili bu durum. Ben zayıfım mesela ilerleyen zamanda bol giysem de karnımın belli olacagını sanmıyorum. 47 kilo hamile kaldım 49-50 arası gidip geliyorum şu an.
Mzzz Daha haftan küçük canım ilerleyen zamanda çıkar benimde öyleydi 9 aylık hamileyken bile çok aşiri büyümedi sevimli top gibi karnım vardı 😂 bebeğim 50 cm 3640 doğdu 😂 karnının büyüklüğü ile alakası yok yapı meselesi
Selinmoon zmra12 Benim de geç çıktı kimseyi de takmadım 😂 daha iyi illa uzay topu gibi olmamıza gerek yok. Hatta 29 haftalığız yeni çıktı bir an da
milav zmra12 Çok normal 40 haftalık olduk biz bana 6 aylık gibi diyen var 😅 karnım da 25den sonra belirmeye başlamıştı
zmra12 0aysee0 bende öyleyim zayıfım ya insanlar o kadar şey söylüyor ki ister istemez tedirgin oluyorum
0aysee0 zmra12 Zayıf olup gayet normal doğum yapanlar tanıyorum. Bence kafanıza takmayın kilolu olmak gebelikte daha zordur bence. Bebek son aylarda birden hızla büyürmüş zaten. Ben zayıflamamaya çalışıyorum daha fazla. Zaten hamilelikten önce de sürekli aa çok zayıfsın vs söylemlerle çok sık muhatap oldum. Yani umrumda olmuyor ne yapayım kiloyu diyorum kilolu olmaktan iyidir diyip geçiyordum. Bugün okuldan(öğretmenim) bir arkadaş (sözde) hiç belli değil nasıl hamilesin falan diyor. Ben de aynen dedim geçtim. Kan değerleriniz vs normalde takmayın bence bu durumu. Benim sadece demir eksiğim çıktı doktor da depoların çok boş değil 2 güne 1 kullan dedi.
zmra12 0aysee0 benimde aynı şekil ama iki kez düşük yaptım daha önce ilk sağlıklı gebeliğim şuana kadar sorun çıkmadı şükür sadece karaciğer enzimlerim yüksek çıktı düzeldi sonradan sağlıkla kucağımza alırız inşallah
0aysee0 zmra12 Kendinizi yormayın biz de 1 buçuk yıl uğraştık tedavi gördük sonra kendiliğinden oldu şükür. Şimdi hiç yormuyorum kendimi bir şey olur falan diye hep uzanıyorum. İnşallah siz de sağlıkla alırsınız kucağınıza 🙏🏻
0aysee0 Kız sanırım 13. Haftada iki ayrı doktor baktı ikisi de kız dedi. Biz yine de 16. Haftayı bekliyoruz ters köşe olmayalım diye:) 22 sinde randevumuz var 16 haftayı geçmiş olacağız. Sizde durum nedir?
zmra12 0aysee0 benimki de kız 12 haftalık iken gittim kesinlikle kız dedi bende yarın tekrar gideceğim 16+3 olduk hayırlısı bakalım 😍
Bebekayik zmra12 of banada aynısını söylüyolar sinir oluyorum ya 28 haftalık oldum hala anlamıyolar hamile olduğumu karnım büyük olsa bu seferde neden bu kadar büyük derler
zmra12 Bebekayik aynen zaten her aşamada bişey söylüyorlar her kafadan bit ses her dönem bir sıkıntı 😁