Lavinya_16 Merhaba güzel hamişler yada anneler 😍 Bursa’nın neresindensiniz? Kaç haftalık hamilesiniz? Tanışalım birbirimize fikirler verelim hangi hastane hangi doktor tercihiniz? 🥰 Ben ilk yorumda başlıyorum ⤵️
Yagmurakyurek Lavinya_16 merhaba Doruk yıldırım mutlu kilcilerde doğum yaptım memnun kaldım sizede fikir olsun
_almirasmom Lavinya_16 bursa Bağlarbaşı oturuyorum doktorum fsmde ozel klınık barış korkmaz dogumu medicabılde yapacagım nasıpse 2. Ye 🙏
Yaprakdokumuseverr Lavinya_16 23.haftamda annemde dururken bursa şehir hastanesinde yatmıştım tansiyondan. İstanbulda yaşamasam kesin orda doğururdum. İlgi alakadan çok memnun kaldım. İstanbuldaki şehir hastanesi de öyle olsa keşke.. bursadakiler zübeydenin ebeleri ve doktorları bu yüzden tercih ederdim.
btytgy Lavinya_16 merhaba 🌸33+6 çekirge doruğa gidiyorum aynı zamanda üniversite takipliyim. Osmangazideyim. Çekirgede muayne 1200 tl her doktorun farklıymış ama
Lavinya_16 9+6’ dan selamm yarın nasipse inşallah 10. Haftamıza giriyoruz 😍 Hayat hastanesine gidiyorum daha yeni olduğum için net bir karar veremedim var mı sizin iyi bir doktor öneriniz ve muayene ücretleri ne kadar ?
Ozlem_032 Lavinya_16 merhabalar bende hayat hastanesine gidiyorum özlem ballı kesinlikle öneriyorum37 haftalik gebeyim 830 TL muayene ücreti var
Gulfidan_99 Merhaba cnm bn de bursa yıldırım yıldırım doruk reşat saya gıtcem haftaya 6hafta 6 gunlukuz
Lavinya_16 Gulfidan_99 Doruktan memnun musun nasıl ilgileniyor hastane? Reşat Şaya’yı çok duydum onun ilgisi nasıl ? İlk defa mı gidiyorsun bu arada
Kahvekokusuuuu Merhaba👋🏻Bende 35 haftalık oldum 2.gebeliğim Osmangazi Aritmi Adnan Şahin e gidiyorum.İlk gebeliğimde de ona gitmiştim şimdi başından itibaren yine ona gidiyorum
Lavinya_16 Gulfidan_99 malesef eşim erkek doktor istemediği için erkek doktora gidemiyorum, muayene ücreti ne kadarmış dorukta? Bende Yıldırımda oturuyorum ☺️ Yıldırım doruk daha yakın bana
Maviii_98 Merhaba şehir hastanesine gidiyorum rutin olarak. Özelde doktorumuz da nev esentepe Tayfur bey. Doğumu şehir hastanesinde düşünüyorum. Mudanya da yaşıyorum.
Lavinya_16 Maviii_98 bende özele gidiyorum ama doğumu şehir hastanesinde düşünüyorum aslında nasıl oluyor acaba bilginiz var mı ?
06_hb06 Merhaba Osmangazi’de oturuyorum 36 haftalık olduk bizde nilüferde oktay altun doktorum kendi kliniği var doğumda nilüfer medicabile karar verdik rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah 🤲
Mucizem24 06_hb06 oktay beyden memnun musunuz. ? Hep Bi soğuktu bana karşı Bi acelesi var gibiydi sürekli… Doğumumu o yaptırdı bende medicabilde doğum yaptım oğlum 45 günlük hayırlı doğumlarınız olsun inşallah Bi avaz da🙏🏻
Arzuu1 Merhaba bende yunuseli güneştepede oturuyorum ikinci gebeliğim şuan 5+5 günlüğüz kalp atışını nezaman duydunuz acaba Nilüfer doruğa gidiyorum bende
Lavinya_16 Yaprakdokumuseverr evet şehir hastanesine gidenler memnunlar ama bize çok uzak 🥲 resmen şehrin dışında kalıyor