Huris53 merhaba evet bugün gittik iyi kii randevum iptal edilmiş iyi ki burda Erbil hocayı görmüşüm ya o kadar güzel ilgilendi detaylı anlattı gösterdi yüzünü görmek için ugrastı .. Sizide Allah çıkardı karşıma çok teşekkür ederim 💕🤲🏻 Allah razı olsun sizden