Halin korkutmak istemem ama ben hissettim, ağrı sizi kesinlikle hissetmiyorsnuz ama dokunuşları hiissettim, zaten doktorum söylemişti dokunuşları hissedebilirsin diye, karnıma bastırıp çıkardıkları anı çekiştirme olarak hissettim ama ağrı vs sıfır his