Bel ve sırt ağrım çok fazla. 3.gebeliğim küçüğüm daha 21 aylık. Kızım büyük 9 yaşında çok şükür. Çalışıyorum. Gurbetteyim ailem uzakta.Ev işi,yemek , temizlik ,çocuklar derken perişan oluyorum. Kiloda aldım. İyice zorlanmaya başladım. Rabbim kolay geçirsin kalan haftalarımızı 🙌