tugce_061 29 haftalık annelerim süreçleriniz nasıl geçiyor nasıl hissediyorsunuz 🙏🏻🤭 Biz yorgun uykulu ve oldukça hareketliyiz yürürken göbüşümüz yarılacakmış gibi sertleşiyor sizlerde de oluyor mu☺️
Eko93 tugce_061 29. Haftanın sonundayiz artık hareketlerim zorlasmaya basladi, ama onu daha cok hissetmek çok gizel bir his, tek sıkıntımız çok kilo aliyorum🥲😅
Aysebayrak tugce_061 yavaştan ağırlaştığımı hissediyorum artik ve o karın gerginligi cok zorluyor içerden ayagıyla itiyor sanki, karnımı yırtacak gibi oluyor 😂😂
Akyuz_90 tugce_061 29+5 hamileyim nefesim kesilyor gecleri yatmktan zorlanıyorum tabkide gün geçtikçe kilo da alıyorum fazla almadım ama yinde etkiliyor hep uzanmak istiyorum hiç bir şey yapmıyorum🥺🥺🥲
tugce_061 izobellaaa-_- Benim ilk gebeliğim şükür şimdiye kadar rahat geçirdim bu aralar biraz yorgunluk ve ishale yakalandım🥺 bende yarın gideceğim kontrole
tugce_061 Eko93 Ben minyon tipliyim sadece göbüş kilosu var sanırım bende iki gün önce tartıldım 9kilo almışım 🤭 49 kiloyla kendimi ilk defa bu kadar kiloda gördüm 😂
tugce_061 Aysebayrak Bizim cinsiyetimiz erkek içerde rahat edemeyince kendine göre ya tekmeliyo ya dönüyo göbüşüme birisi yaklaşınca hiç sevmiyo cekilene kadar tekmeliyo😂😂 babasına savaş açtı 😂😂
tugce_061 izobellaaa-_- Öyle sanırım 😂😂 ev işi yaparken felan çok yormazsam çok rahat geçirdim şimdiye kadar biraz ilk haftalarda miğde ağrısı çektim ağır yemekler yemişim 😂 onun dışında bulantısız baş dönmesiz geçti şükür 🤭🙏🏻
tugce_061 Akyuz_90 Bendede aynı durum var kahvaltıyı zor hazırladım şimdi akşamı düşünüyorum 😂nasıl hazırlayacam diye😂
Aysebayrak tugce_061 yaa yerim ben onuu 😍😍 bizimkide kız simdiden tam babacı, eşim elini karnıma koydugu an onun elinin altına dogru geliyor , sesini duydukca içeride çıldırıyor hiç durmuyor 😍🥰
izobellaaa-_- tugce_061 şükür bende 2. Gebelik hiç Bir belirtim yoktu canım hala da öyle amaaa işte çocuk ile çok zormuş ama hemen yapmasaydım bir daha gözüm kesmezdi galiba 😃😅
tugce_061 😂 Sanırım biraz cesaret işi gözün kestiği an yaptın yaptın yapamayınca daha zor olacak gibi hissediyom ben 1 senelik evliyim diyom heralde yapmasaydim bı sene daha beklerdim 😂
tugce_061 Akyuz_90 Normal normal 😂😂incecigiz bende bı göbek görünüyo geri kalan her yerim aynı bide yanaklarım tombiklesmis 😂
Ozgednc tugce_061 akşamları ozellikle toplaniyor göbek deliğimin oraya sertlestiriyo bu durumu ozeldeki doktoruma gidince soylicem. Bugün devlete gittim moralimi bozdu suyu azalmaya başlamış dedi kan idrar verdim onları da bekliyorum 😓
tugce_061 Ozgednc Geçmiş olsun canım inşallah kötü bir durum yoktur devletteki cihazlarda bazen yanlış ölçümler olabiliyor yine de görünmekte fayda var detaylıda kafasında sorun çıkmıştı özele gittim gayet normal yanlos ölçüm yapılmış dendi şükür yarın gideceğim bende kontrole 🙏🏻