_Annemmm4 benim 17. haftalarda oluyordu, doktoruma söyledim rennie şurup vermişti, hamilelikte kullanılabiliyormuş, akşam yemeğinden bir saat sonra içiyordum bir ölçü, ve sade soda içiyordum rahat ediyordum gece. Ama 34 hafta da kullanılır mı bir doktorunuza sorun bence.