_Annemmm4 Kızlar 34. Haftadayım ilk defa çok kötü bir şekilde midem yanıyor gece yarısı uyuyamıyorum o derece etkiliyor beni ne yapmam lazım ne iyi gelir????
Ozgis1s _Annemmm4 geçmiş olsun ❤️🩹 bana ılık ballı süt çok iyi geldi bi dene istersen umarım iyi gelir ❤️
lalc _Annemmm4 mide yanmasına ılık sütün aksine buzdolabından çıkardığın soğuk süt iyi geliyor. 1 su bardağı sütü al yanına . Tek seferde kafaya dikme , Yudum yudum ara vere vere iç ben hep yaparım çok iyi kesiyor yanmayı. soyulmuş elmanında iyi geldiğini söyleyen vardı. Bir de salatalık.
Ozgis1s _Annemmm4 umarım bu gece rahat uyursunuz 🥰 ben 4 gündür öyle güzel uyuyorum ki şükrettim gerçekten bundan sonra her gece içerim 😂
_Annemmm4 Ozgis1s lalc evet şuan ılık yapıp içtim ama onuda denicem umarım iyi gelir çok fena bi şeymiş mide yanması
Ozgis1s _Annemmm4 lalc soğuk bana hiç iyi gelmedi bende normalde soğuk sütten başka süt içemezdim ama zorla ılık içtim o iyi geldi. Herkesin farklı demek ☺️
damlaabjk Soğuk süt bana çok iyi geliyor sütun iyi gelmediği yerde gaviscon şurup yazdı doktorum onu içiyorum iyi geliyor
Dilomonna _Annemmm4 35 haftalık olduk benimde inanılmaz mide yanması vardı gece çok zorluyordu doktorum pulcet verdi sabah aç karnına alıyorum mucize gibi bir ilaç sorunlarım geçti doktoruna danışarak alabilirsin
EceAydn Hiçbir şey iyi gelmiyor bana, midem yanmaya başlayınca kendi geçene kadar ne ilaç ne internette yazan yiyecekler ne tavsiye edilenler … Bitik halde oluyorum. İnşallah size söylenenler ve denedikleriniz iyi gelir.
Cansu-deren Soğuk süt direk keserdi bu gece aşırı yanmam vardı o bile etki etmedi çiğ badem yedim hemen kesti tavsiye ederim
Zeyni_zeyni _Annemmm4 bende 35 deyim 2 gündür benim de midem cayır cayır yanıyor soğuk süt dondurma felan ferahlatıyor beni
_Annemmm4 Zeyni_zeyni bende dondurma feralatacağını düşündüm ve yedim sabahına uyandım ki bogaz baş fena grip gibi olmuşum şuan çok kötü dikkat edin sizde