Ben ilk beeğimi doğurduğum da kesemiz kv ile birdi. 35 haftama kadar para bile vermedi alışveriş için, dalga geçer gibi 35. Haftada 2500 tl verdi elime o parayla bebeğin kıyafet çarşaf biberon emzik mama kova şampuan aklınıza ne glirse alacakmışız..sene 2020. Sağolsun annem beneğime oda takımı yaptırdı prk beşik aldı içine nevresimini yatağını aldı. Doğurdum kv hiçbişey takmadı bekar kaynım var oda takmadı. Şimdi kesemiz ayrı ikinci gelecek 10 gün filan sonra annem kızıma bilezik aldı:) kv buna takacak mı ne takacak bilmiyorum göreceğiz. Ama bekar kaynım 30 yaşında buna da takmazsa yarın bir gün onun bebeği olduğunda bende takmayacağım. Çünkü doğum özel bişey her gün doğurmuyoruz ya insanın hiç parası olmasa da 9 ayda bir çeyrek parası biriktirir şahsen ben yakınlarım dan bekliyorum