zeynep_c Kaynanam ve görümcem çeyrek , annem de bana küpe almıştı. Babannem özel hastane doğum ücretimi karşılamıştı. Ananem çeyrek takmıştı. Şimdi 2.yi daha doğurmadım ama annemle eşim birlikte bilezik aldılar. Dedem vefat ettiği için babannem bu sefer çeyrek yapabildi canı sağolsun. Diğerlerini izleyip görüciz.