madameux
Arkadaşlar ben de gebelik şekeri çıktı. Gestosyonel diyabet adı. 140 olması gerekirken 150 çıktı sınırda ama her akşam 9 da insülin vuruyorum 8 ünite. Öncesinde diyet ile şeker takibi yaptım.
Zor olan şeker yüklemesi değil çocuk olmayın. Zor olan değerler yüksek çıkınca…