birgencanne09 rutin olduğu için demiyor olabilir, sorsaydınız keşke. Ben detaylı ultrason sonuçlarını whatsapptwn ilettim doktoruma, o da bayram sonrası gel bebek biraz ilerden gidiyor şeker yüklemesi yapalım dedi. Şeker yüklemesinden bir zarar gelmez allahın izniyle içiniz rahat olsun.