Simge22 bence rapor alın sağlık ocağından bende öyleydim bacağımı çekemiyordum hiç bişey yapamıyordum topallıyarak zor yatıyordum bi ara bel fıtığı dediler mr falan dediler sonra bizim tecrübeli kadınlar hamilelerde olur dediler onları dinledim mr girmedim bebeğime bişey olur korkusuyla çok şükür geçti şuan doğuma çok az kaldı ama hala sağ iç bacağım ağrıyor mesela doktora söylediğimde olur normal dedi