1kediannesi Ezgidemirci gün akşam üzeri yapmıştım çıkmamıştı, ertesi gün sabah ilk idrarla yaptım çok çok silik çıktı. Gün içinde su içiyoruz o etkiliyor bence. Herkesinki aynı zamanda çıkmıyor 8. Gün negatif olup 9.-10. Gün pozitifi gören de var. İnşallah gönlünce olur. Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın canım.
1kediannesi gokyuzu777 Ah bilmez miyim sabretmek, beklemek çok zor. Yaptım ama korka korka tabi. Rabbim yardımcın olsun canım. Evet 30. haftaya geldik çok şükür. Darısı bekleyen herkese inşallah.
Semagzll Ezgidemirci bende ya bu ay ya da gelecek ay transfer olacağım ama transfer ederken stres oluyor mu benim narkoz ile mi yaptırsam diyorum 🥺
Ezgidemirci Semagzll herkesin ruh halina göre farklı tabi bende birazcık streslıydım ama narkozluk bişey yok yani 5 dk içinde olup bitiyor
Ozlem_Ada_08 Ezgidemirci Merhaba inşallah gönlünüzce olsun 5.gün embriyo ise 6.günden sonra kanda betada çikiyor Ben 9.gün yapmıştım İlk gebeliğimde kızımda 8.gün yapmıştım Allah gönlünüze göre nasip etsin inşallah🙏