Ezgidemirci Merhaba 8 nisanda transfer oldum bugün erken gebelik testi yaptım ve sonuç negatif di sizce dikkate almalımıyım bu testin sonucunu yoksa çok erken mi yaptım ?
Sevs27 Ezgidemirci Benim trasferim 30 mart di ve sadece 11 nisanda kan test yaptim daha cok erken inshAllah tutmustur 🤲🏻
Semagzll Ezgidemirci bende ya bu ay ya da gelecek ay transfer olacağım ama transfer ederken stres oluyor mu benim narkoz ile mi yaptırsam diyorum 🥺
Ezgidemirci gokyuzu777 erkenden yapma diye doktor defalarca söyledi ilk transferim ve ben bi umut tutmuştur diye yapma gereği duydum moral bozukluğu oluyor başka bişey değil
Ezgidemirci 1kediannesi 2 saat önce galan yaptım ben testi internettede sabah yapmam gerektiğini okudum ama o kadar önemli değildir diye düşündüm bazılarında 5. Gün 6 gün belli oluyor diye yorumlar okuyunca cesaret alıp yaptım
gokyuzu777 1kediannesi ben simdi sabret diyorum arkadasa ama mayısta ben de transfer olcam insallah bakalım sabredebilecek miyim :) siz gebe misinz, yapmıs mıydınz test?
gokyuzu777 Ezgidemirci sakın moralını bozma bak stres moral bozuklugu bebeği de seni de olumsuz etkılıyor canım sabrtmek zor biliyorm ama sabret kendın ve bebegn iiyilği icin💜guzel sonuc alırsın umarım💘 bende mayısta transfee olcam insallah. Ilk olacak. Hangi şehir doktorun kım? 🥰
1kediannesi Ezgidemirci gün akşam üzeri yapmıştım çıkmamıştı, ertesi gün sabah ilk idrarla yaptım çok çok silik çıktı. Gün içinde su içiyoruz o etkiliyor bence. Herkesinki aynı zamanda çıkmıyor 8. Gün negatif olup 9.-10. Gün pozitifi gören de var. İnşallah gönlünce olur. Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın canım.
Ezgidemirci gokyuzu777 izmirdeyim ben 2 senedir transfer olmak için değerlerimin düzelmesini bekliyordum ilk transferimve sadece 2 embriyom vardı ikisinide verdi yedekte kalan hiç embriyom yok bu yüzden çok düşünüyorum
1kediannesi gokyuzu777 Ah bilmez miyim sabretmek, beklemek çok zor. Yaptım ama korka korka tabi. Rabbim yardımcın olsun canım. Evet 30. haftaya geldik çok şükür. Darısı bekleyen herkese inşallah.
Ezgidemirci Emel5805 benim kafamdan çıkmıyor bir türlü evdeki herkeste hep uzan hiç kalkma diyip durdukları için hep aklımda