Blsm baya oldu canım 3 hafta falan.. özel olmssina rağmen baya yogun bı doktor burda çok perinatoloji uzmanı olmadığı için yoğun oluyo devlette öyle ama ben hijyen açısından özeli tercih ettim araya bayramda girdigi için baya ertelendi.. size tavsiyem ne kadar erken alabilirseniz o kadar iyi 🥰