Aysegl07 Bende 3. Gebelik yaşayanlara sormak istiyorum 13 haftalik hamileyim hamile kalmadan önce biraz kilo almıştım şuan sanki göbeğim 5 6 aylik hamile gibi 3. Gebeliklerde daha mı erken büyüyor belli oluyor yoksa kilo aldigim için mi
mercimekkoftesi1 Aysegl07 bnm üçüncü de hemen belli olmuştu karnım, çok bi kiloda almamıştım 8 kilo almıştım toplamda ama karnım kocamandı 🤦🏻♀️
mercimekkoftesi1 yigitmom_ ay yok yok hiç korkmayın çünkü hissedilmiyor 🤷🏻♀️ ilki nasıl olduysa ikincisi de o şekilde oluyor. Ben üçüncüde sadece kızlarımı arkamda bıraktım diye çooookkk stres yapmıştım o stresten dolayıda karnımda ki bebeğim yukarı çıkıp toplanmış 🥲 aşağı insin diye midemin oradan baya bastırdılar o ağrıyı çok net hissettim onun dışında hiç bişey hissetmedim
mercimekkoftesi1 sunashn50 evet aynı yerden kestiler bnmkini de ama inanın çok kolaydı ilki nasıl geçtiyse ikincisi de öyle kolay oluyor 🙏🏻
sunashn50 mercimekkoftesi1 spinal mi oldunuz ilk genel anesteziydi bunda spinal olmak istiyorum spinal olduysaniz önerir misiniz ♥️🥹
mercimekkoftesi1 Zeyna_12 önce bana gösterip bi kaç dakika göğsüme yatırdılar. Sonra üşür diye alıp kilo boy falan bakıldı temizlendi giydirildi ben odaya çıkmadan götürüp odada anneme teslim etmişler 🥹
mercimekkoftesi1 umrumdadegil bnm çok yakındı aralıklarım, 2021’de ilk kızımı, 2023’te ikinci kızımı 28 martta da 3’üncü kızımı doğurdum. İkinci ve üçüncü kızım arasında 11 ay var.
umrumdadegil mercimekkoftesi1 aa baya yakınmış gerçekten doktor bana 2 sene yasak demişti demekki zor oluyor ama yinede oluyor bi şekilde ameliyat
mercimekkoftesi1 Saftirik hayır hayır ilki nasıl oluyorsa ikincisi de öyle oluyor çok fark olmuyor 🙏🏻
mercimekkoftesi1 sunashn50 evet belden uyuşturdular üçünde de spinaldi kesinlikle öneririm 🌺doğar doğmaz bebişinizi göreceksiniz inanılmaz bi duygu 🥹
Aysegl07 mercimekkoftesi1 teşekkür ederim benim de öyle karnım hemen cikti su ana kadar hic kilo da almadim ama biraz stres oldum
mercimekkoftesi1 umrumdadegil evet evet bnm dikiş yerim çok incelmiş doktorum zar dikiyorum resmen demişti 💆🏻♀️
Brgulll mercimekkoftesi1 sezeryanda vajinaya pamuk yada gazlı bez konulduğunu sonrada odada çıkardığını söylemişti bir arkadaşım siz hiç böyle bişey yaşadınız mı çok korkuyorum ilk gebeligim 😓
mercimekkoftesi1 Brgulll ay hayıııırrr ben 3 kez doğum yaptım 3’ünde de öyle bişey görmedim. Zaten sonda takıyorlar pamuğu yada gazlı bezi niye koysunlar ki bilemedim
sunashn50 mercimekkoftesi1 kusura bakmayın sizide soruya boguyorum ama birde kesildigini hissettinizmi korkutucu muydu 🥹
umrumdadegil mercimekkoftesi1 yaa gerçekten mi Aralık bu kadar kısa olduğu için mi bu şekilde daha geç olsa daha kolay olurdu dimi
Brgulll mercimekkoftesi1 ay bunu söyleyen gerizekalı kız benim niye arkadaşım ben niye böyle bişey duydum ondan çıldırıyorum
mercimekkoftesi1 sunashn50 yok yok istediğinizi sorabilirsiniz 🥰 hayır ya hiiiiiçç hissetmedim gerçekten.
Aysegl07 sunashn50 kendinizi korkutmayin lütfen belden uyuşturulunca agri acı hissetmiyorsunuz çekiştirme gibi his oluyor sadece o da korkulacak bisey değil herkes bir değil başkası için kötü geçen bi dogum belki de sizin için çok guzel geçebilir
mercimekkoftesi1 Brgulll inan şaşırdım gerçekten çünkü ben etrafımda da duymadım hiç. Belki onun gittiği hastanede yapıyorlardır dicem ama dediğim gibi sonda takıyorlar zaten pamuğa gerek kalmıyor