yigitmom_ ay yok yok hiç korkmayın çünkü hissedilmiyor 🤷🏻♀️ ilki nasıl olduysa ikincisi de o şekilde oluyor. Ben üçüncüde sadece kızlarımı arkamda bıraktım diye çooookkk stres yapmıştım o stresten dolayıda karnımda ki bebeğim yukarı çıkıp toplanmış 🥲 aşağı insin diye midemin oradan baya bastırdılar o ağrıyı çok net hissettim onun dışında hiç bişey hissetmedim