Viomi v3 kullanıyorum 3 yıldır elim ayağımı o olmasa evi b*k götürürdü hamileliğimde 🙈 şimdi tabi daha iyi modeller çıkmıştır, son yıllarda cikan modellere bakın derim roboroc ta çok iyi diyorlar. Benim evim
Dubleks olduğu için ben birden fazla harita çıkarandan aldım alt kat üst kat ayırmak için. Mesela halı algılama yok benimkinde sorun etmiyorum çünkü evimde halı kullanmıyorum. Supurmesi silmesi mükemmel. Genelde orta veya güçlü ayarda kullanıyorum gün aşırı çalışıyor bazen her gün evin durumuna bağlı 😊 alacağınız ürünün çekiş gücüne göre bakıp alın beğendiğiniz modellerin tüm özelliklerini karşılaştırın. Kimisinin performansı bir yılda düşüyor. Güçlü olmasına dikkat edin. Ve toz haznesi su haznesi buyuk olsun o çok önemli.