KediAnnesi321 roboroc biraz üst kademe pahalı olabilir ama nekadar bilmiyorum , 2 sene önce 7 bin iken diğer süpürgeler ben 10 bine almıştım ama okadar memnunumki S7 benimkisi halıyı süpürüyor halisiz yeri algılayıp hem silip hem süpürüyor halıyı kaldirmiyorum diğer süpürgeler gibi . Ben aşk yasiyorum suourgemle🙈🙈 sadece öneri Tefal almayın derim , emiş güçlerine bakın birde süpürgelerin kimisi gır gır gibi oluyor