Sevvalll42 sadece iç çamaşırlarını 90 dereceye atıp makineyi çalıştırıyorum. Granül makine sabunlarıni kullanıyorum iç çamaşırlarında. Makine biraz çalışınca tam 90 derece suyla yıkamaya başlayınca köpüklü haliyle makineyi durduruyorum. O şekilde yaklaşık bir iki saat bekletiyorum. Sonra makineyi tekrar çalıştırıyorum. Her zaman alt iç çamaşırlarımi böyle yaparım. Ve leke kalmıyor. Hatta bembeyaz oluyor. Başta bu yöntemi çözene kadar çok lekeli çamaşırım kaldı ama artık hiç bir leke olmuyor.