ressamanne_ benim yıllardır demir eksikliğim.var gyno fero yu kaç yıl.kullandim bilmiyorum ama hiç bı erkisini görmedim
Artk kapsülün tadı kokusunu duyunca tiksiniyordum en son tüp şeklinde olanını istedim doktor dan
Tüp şeklinde olanını içiyorum hem fayda etmeye başladı hemde daha rahat tadı da güzel
Kaşık şeklinde olanı da var ikisini de tavsiye ederim
Bence kapsülü değiştirmesini isteyin doktorunuzdan farkı görürsünüz