numix Merhaba kızçeler, 8+2 günlük hamişim fakat en başından beri hiç belirtim yok. Belirti olarak sadece halsizliğim vardı o da multivitamin kullanmaya başlayınca yok oldu. Şuan sıfır belirti ile devam ediyorum. Belirtisiz devam edenler var mı? 🥺
Aleynaa6 numix ay şükret bence :) 3 ay yataktan kalkamamıştım ben mide bulantısı tansiyon düşüklüğü vs 🥺
esmaerdemir numix bende öyleydim ne bulantı ne kusma vardı sonra bi başladı dört ay devam etti bence problem yapma belirti olmamasını
numix Aleynaa6 Evet herkes öyle diyor ama belirti olmayınca da insan korkuyor bir sıkıntı mı var diye. Sizin kaç aylık şuan🥰
Aleynaa6 numix doktor kontrolünü yaptırdıysan hiçbir şekilde korkma kendini strese sokma bende burada çok fazla şey okuyup basımı ağrıtıyordum korkuyordum çok şükür bir sıkıntı olmadı 23+3’teyiz bizde :)
Aleynaa6 Ayselusta evet ilk 3 ay benimde öyle geçmişti her yediğimi çıkarınca da kilo vermiştim ama şimdi fazlasıyla geri alıyorum tabi 😂🙈
Meliss00 numix 11+4 haftalık olduk hâlâ pek bir belirtim yok bende ilk zamanlarda çok endişeleniyordum doktor bütün kontrollerde sağlıklı olduğunu söylüyordu bende artık keyfini çıkartıyorum sende keyfini çıkart canım 🥰
numix Meliss00 Öyle yapıyorum artık 🥰 kime dediysem daha başlamamıştır diyor. Ne zaman başlayacak ki artık 😂
Anonim6 Benim de yorgunluk, halsizlik dışında hiç belirtim olmadı çok hafif atlattık o süreci çok şükür 🙏🏻 şimdi 32 haftalık olduk 🥰
Gulkant_24 numix canını sıkma cnm ztn genelde öyle mi olur bilmem ama bende 8 den sonra ztn belirtiler göstermeye başladı haksızlık bultu kusma vs ama hafif hafif arada kasık agrım oldu
Gulkant_24 numix benim ilk gebeliğim çok kötü geçmişti bulantı kusma yüzünden hiç bir sry yiyemiyordum özellikle 10 haftada ve çok kilo vermiştim 80 kiloda hamile kaldım 55 kiloda doğuma girdim bunda çok sükür bir sıkıntımız yok hafif bel ve kasık ağrımdan Baska ve yavas yavas kilo alıyorum demem o ki bi belirtin yok suan da hayatının tadını çıkar her seyden ye çok şanslısın 😇
Busraaa233- numix 8+4 üm bende hiç bir belirti yok olan da yok oldu 😂 ilk öğrendiğim hafta bel ağrısı sırt ağrısı çok yaşamıştım sadece bir hafta sürdü sonra o da geçti 🥲
Momss13 numix bende 11 haftlik hamileyim belirtilerim azaldi kusma bulanti mide agrisi kasik agrisi yok oldu gibi belirti yok buda beni rahatsiz ediyor sabirsizla doktor kontrolni bekliyorum annelik bu qaliba bir şey oluncada sorun olmayincada sorun🤣😂😂
Esrashshshssh numix 19 haftaligim aynı senin gibiyim gerçekten şükür et evet bende korkuyorum wma güzel birsey
Busraaa233- Esrashshshssh genel de erkek bebekte böyle oluyor diyorlar ama siz cinsiyeti öğrendiniz mi acaba