Zeynep30 bende pek tecrübeli değilim ama anlatanlardan biliyorum tabi herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir bünye meselesidir ama anlatanlardan duyduğumu söyleyeyim mesela bi yakınım ilk normal sonra sezeryan oldu normalden sonra doğum yaptım kantine indim kendi başıma oturdum bişeyler yedim dedi seeryandan sonra 1 hafta toparlanamadım ama sonrasında ağrılar çektim vs imkanın varsa kesinlikle normal öneririm demişti daha birçok kişide aynen böyle demişti e karnında kesik kalıyo ne biliyim bana normal daha avantajlı geliyo en fazla ölürüz sancıdan acıdan yani 😂 korkutanlara aldırmayın bence kendinize güvenin inanın normal doğuranların bizden fazlası ne kii?