Happinessoon 37+4 oldum ben de. Geçtiğimiz hafta çatı muayenesi oldum.Dediğin gibi hiç acı olmadı.Sadece bir gün süren bir kanamam oldu.O da normal dedi doktorum.Herhangi bir açılma sancı yok.Bebek kanala inmemiş bu hafta gittiğimde.Doktor sıkıştırmaya başladı artık gelsin diye🤣51 cm ,3600 gr olmuş.Bol bol kendini yor.çömel kalk egzersizleri yap dedi. Bir de göğüs uçlarını uyar dedi tetikliyormuş🙈Merdiven inip çıkmaya başladım.Egzersiz yapıyorum evde 😂Bakalım ne zaman gelirse.Bırakmadı ki kızım istediğinde gelsin tövbe yarabbi🤣🤣