Betul-97 merhaba ben 28 haftalıkken gittim şu an 31 haftalığım erken ödeme olmuyor dedi nakit 25 karta 27 ekstra işlemlerden ücret talep edildi kan gerekir iğne ilaç gerekirse diye ticarethane gibi Bi sürü şey saydı çıktık bizde aslında Dr Betül hanımı sevdim ama fiyat net olmadığı için gitmedim daha