Skne1 Gayet ilgili ama bir şey için sizede bir şeyi diretmiyor. Mesela tarama testini istersen yapabiliriz dedi istemedim, detaylı ultrason içinde öneriyorum ama yaptırmazsan gelirsin demişti her ay takip ederiz demişti. Normal doğumu da destekleyen biri kistlerim vardı sezeryan olmak istersen alırım dedi ama kistlerin var diye de sezeryan olmak zorunda değilsin koşullar uygunsa normal doğum yapabilirsin sonrasında da kistlerini takip ederiz demişti. İlk gebeliğim kistlerin var sezeryan olmak zorundasın diyebilirdi. Tahlil yaptıracağı zaman sağlık ocağına yönlendiriyor, detaylı için şehir hastanesine yönlendirmişti o konularda hiç para vermedik sadece bir kan ve idrar istedi o da sağlık ocağı yapmıyordu hastanede yaptırmamı istedi onun dışında hiç istemedi sağolsun. Numarasını da veriyor bir sorunum olduğunda yazıyorum cevap veriyor bir ara kahverengi lekelenmem oldu hemen yazdım kırmızı renkte değilse sorun olmayacağını söyledi ilaç vermişti ona başla dedi ama için rahat etmezse sabah gel bakalım demişti çok memnunum açıkçası çok tatlı bir kadın çekinmeden her şeyi sorabilirsin, konuşabilirsin