esraelt
Ay o kadar bensin ki. Aynı sekilde ilkokul cocuklarını da susturmak cok zor. Bin tane soruları var her gün. Bagırınca karnıma ağrılar giriyo. Zaten okulda otur otur eve gelince sırt agrısından ölüyorum.
En kötüsü de okulda moral bozan tayfa. Yani cocukları var hepsinin. Bu evrelerden gecmişler. Anlayışlı olmak yerine sürekli gıcıklık yapıyolar. Kimse mutlu olmasın ekibi diyorum onlara.
Allah kolaylık versin sanada canım. Bi an önce izne ayrılırsın inşallah. Ben valla 3-4 kere de rapor aldım. Sagolsun aile hekimim cok anlayışlı. Az ağrım var desem yazdı hemen