Sude55 bende sizin gibiydim. İlkokulda calısıyorum ingilizce ögretmeniyim. Ama ilk gündn beri hic calısmak istemiyordum. Cünkü sagolsunlae negatif basan bi sürü annemiz var. Madem bu kadar kötü bisey niyr 2-3 tane dogurdunuz bile dedim artık. Bi yandan söyleyip bi yandan sende hamilesin etkilenmiyosjn değil mi diyenler mi dersiniz, daha bunlar iyi günlerin, bekle ve gör diyenler mi. Etkilenmiyorum önemsemiyorum negatiflikleri deyip bozmaya başladım bende. Onlae benim moralimi bozacagına ben onları bozarım daja iyi.
Zorla zorla ite kaka raporlar alarak arada 32ye geldim cok sükür
Darısı başınıza. Ama bulundugun ortam iyi bi hamilelik dönemi icin cok önemli gercekten. Rapor aldıgım haftalar evde cok rahattım
Arada kendinizi ödüllendirin rapor alabiliyorsanız
Enfeksiyondan,ağrıdan falam