NznS rahim ağzı yetmezliği vardı bende de bir kaybım var. Sonrasında Aytaç hocamla kesişti yollarımız iyi ki de kesişti.. Serklaj dikişi atıldı 13. Haftada ve 37 haftaya kadar geldik sonrasında doğum gerçekleşti. Aytaç hoca bu sürecimi kolaylastırdı hep motive etti iyi ki diyorum ve diyeceğimde :) fiyatlar çok yüksek evet ama o süreçte iyi bir hastanede olmak çok önemli ilgi alaka siz demeden herşeyin oluşu bunlar çok önemli. Rabbim yardım ediyor ferah tutun içinizi yeter ki siz ve bebekleriniz iyi olsun:)